Wednesday 5 October 2011

Modelling.....

Assalamualaikum..

Blog ini dibina untuk menjayakan projek yang saya tersangat ingin laksanakan dari tahun lepas lagi. iaitu bondage modelling in malaysia.....

Kenapa aku nak buat bondage themes dalam modelling aku.... sebab aku sangat obses dengan bondage dan aku nak share dgn ramai gadis ttg minat aku ni. so aku akan buat clean bondage dalam modelling ni. bukan macam bondage yang ada kat luar negara tu. semuanya ke arah sex.

sebelum tu aku nak buat photoshoot..... aku nak bgth dulu apa pose2 yang model akan kene masa shoot tu..


  1. tangan diikat kebelakang
  2. kaki diikat
  3. mulut kene ball gag
  4. tangan dan kaki disambung.
  5. tangan diikat ke pokok atau tiang.
so model2 semua takut ke kene camtu?.... kalau takut takpe.... aku carik orang lain je ok?......
dari segi bayaran

aku letakkan bayaran yg boleh dikatakan tinggi gak......
satu jam rm 100. plus bondage bonus jadi rm50 sejam
so sejam model akan dpat rm 150.....
photoshoot bondage ni takleh lama2... penat kene ikat... so aku ambik 2-3 jam je sekali shoot.....

of course semua model kene faham.... bile dah involve dlm dunia bondage..... diorang kene jadi antara master atau slave. since u all akan diikat so u all kene la jadi slave.......

so masa photoshoot u all kene pgl i tuan..... sbb u all kene buat expressi muka seorang slave....  baru pic nya kene ngn tema...... 
nak tgk contoh bondage model tak.......
klu ade entry lg.... nnt aku masuk kan k?

No comments:

Post a Comment